Duru Butik Wordpress'e Taşındı!

Uzun zamandır wordpress'e geçmek istiyordum ki google kaynaklı blogger problemleri de ortaya çıkınca artık Duru Butik olarak wordpress'deyim. www.durubutik.com adresinden yeni sayfama giriş yapabilirsiniz. Düzenlemelerim halen devam ediyor. Yeni yazılarım artık buradan devam edecek.Yorumlarınızı www.durubutik.com adresinden yaparsanız sevinirim.
Yazılarımdan haberdar olmak için bazı güncellemeler yapmanız gerekiyor.
http://www.durubutik.com
sitesine girip sağ üst köşedeki Bu Siteye Katılın butonu ile yeni adresimize üye olabilirsiniz.
Yeni RSS adresim http://feeds.feedburner.com/DuruButik
Güncellemelerimiz bir süre daha devam edecek.
Sevgiler...





Ayrıca yabancı bir blog olan Crafty Dream’in yazarı etsy’de ki sayfamdan kendi blogunda örnek sunmuş. Earrings Nation adında etsy’de harika aksesuarların bulunduğu bir dükkanı var. İncelemenizi öneririm.



Sevgiler...

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel olmuş canım yeni logon,üle güle kullan!

Adsız dedi ki...

çok hoş olmuş gerçekten.. bir tasarımcının elinden geçtiği belli.

Sıla Yılmaz dedi ki...

Logo şahane olmuşşş!

Bilun'a da kocaman öpücükler :)

Aygül dedi ki...

Çok şık olmuş.Hayırlı olsun.Durma yola devam:)))

Haydins dedi ki...

Çok çok güzel olmuş..

DuruButik dedi ki...

Kitap Kurduyum Ben; Çok teşekkür ederim :)

Simeranyam; Evet kesinlikle gerçek bir tasarımcı o ;) Teşekkürler...

Siu; Çok teşekkür ederim canım.

Aygül; Amin. Devam evet :)

Haydins; Beğenmene sevindim canım. Teşekkür ederim.

Sevgiler...

Bilun Şen dedi ki...

Logo çok güzel olmuş canım. Ayrıca ben tasarımlarına bayıldım! Yenileri sabırsızlıkla bekliyorum ;)

Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa
-->